YÖNERGELER
ÖĞRETİCİ İÇERİKLER:
- Ortak yaşantı alanı bilgilerimiz ne kadar çok olursa iletişim başarısı artar

- Eğitim teknolojisi ilkeleri:
- Hedeflerin materyallerle uyumu önemlidir.
- Öğrencinin teknolojiye uyumu artarsa öğrenme çabuk gerçekleşir.
- Edgar dale'nin yaşantı konisin de yaparak yaşayarak öğrenme daha etkili.
- Öğrenmede kullanılan duyu organları sayısındaki artış ve öğrenme sırasındaki somut örneklerin sayısı öğrenme işlemindeki kalıcılığı arttırır.
- Edgar Dale'nin öğrenme konisinde yaparak yaşayarak öğrenme etkinliği yaparken, etkinlik maliyeti çok yüksek olursa veya istisnai (can / mal kaybına gibi tahamül edilemeyecek düzeyde olan) etkinliklere giderseniz Edgar Dale'nin öğrenme konisinde bir üste veya bir alttaki öğrenme etkinliği yapılabilir.
İLGİNÇ BULDUKLARIM:
- Araç ,kullanılan şey (araba) ,gereç kullanılan şey gereği tükenen (yakıt) araç-gereç ikilisi arasındaki ilişkidir.
- Montessori materyalleri
KATILDIKLARIM:
- Öğretim Teknolojisi: Belirli bir disiplinin öğretimini kolaylaştıran tüm teknolojilerdir.
- Eğitim teknolojisi tüm derslerde öğretim teknoloji bazı derslerde kullanılır.
- Eğitim-öğretim iletişim sürecidir.
- Dönüt varsa iletim iletişime dönüştürür.
- Mesaj aktarılan kanal ne kadar açıksa ,mesaj o kadar kolay iletilir.
- Birinci öncelik hedeflerin materyallere uyumudur. Sıralama hedefler-öğrenci-etkinlikler-……….-öğretmenin tutumu.
- Eğitim-öğretimin temel amacı etkili ve kalıcı öğrenmedir
- Somut olan yaşantılar soyut olanlardan daha etkili öğrenme sağlar.
KATILMADIKLARIM:
- Bu derste anlatılanlara katılmadıklarım olmadı.
1. Quizizz uygulamasının kullanım yönergesi-1-
2. Quizizz uygulamasının kullanım yönergesi-2-
3. Hazırlanan Quiz'i öğrencilerle uygulama etkinliği 3-
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder