ANASAYFA

4.HAFTA

    ÖĞRETİCİ İÇERİKLER:

  • Platon insanı 3 kategoriye ayırıyor. Üç ruha ayırıyor. Ölçülülük/cesaret/bilgelik
  • Alt ve orta ruhu kutsal dinler dizginlemeye çalışır. Sebebi üst ruha yönlendirmek.
  • Üst ruh bir işi haz/fayda/iyi olduğu için yapar. İyi den kasıt yaptıkça tükenmeyen. Örnek: öğretmenlik
  • Bizim Türk gelenekleri ile kitaplarda yazılan geleneksel eğitimin bir olmadığı görülüyor.
  • İLGİNÇ BULDUKLARIM:

  • Gelenek tanımı gelen-ek tir.
  • Bizim geleneksel eğitimde çoktan seçmeli /doğru-yanlış/ kısa cevaplı sorular yok.
  • Endüstri 4.0 dan toplum 5.0 a görseli ve anlatımı

            KATILDIKLARIM:
  • Gerçek hayatta kullanmayacak bilgileri öğrenmekte öğrenciler isteksiz olması doğal.
  • Beyne giden uyanlar ne kadar etkili olursa öğrenciler o kadar dikkatli dinler.
  • Beyne giden uyaranları etkili kılmada teknoloji gereklidir.
  • Okulda çocuğun seveceği şeyler/etkinlikler yok.
  • Anlatılan ders mallarımız pazarlamak için teknolojik gelişimler önemli.
  • Eğitim teknolojisi öğrenciler de haz/fayda/iyi gelmesi için kullanılmalı.
  • Gelenek kelimesini kirleterek eğitimi yönlendirmek yanlış.
  • Eğitimi can sıkıntısı/diploma/para kazanma aracı olarak görülüyor.
  • Roller öğretmen de ve öğrenciler de değişti. Teknolojik gelişmeleri eğitimde daha fazla kullanılmak gerekiyor.
  • Eğitim 1,0 dan  4,0 'a evriliyor. Bundan dolayı değişimin gerekli.

KATILMADIKLARIM:

  • Bu derste anlatılanlara katılmadıklarım olmadı

    Kahoot uygulamasının kullanımı ile ilgili yönerge videoları

1.Kahoot uygulamasının kullanım yönergesi-1-


2.Kahoot uygulamasının kullanım yönergesi-2-

3.Kahoot ta hazırlanan Quiz'in öğrencilerle uygulama etkinliği 3-

4.Kahoot ta hazırlanan Quiz linki için TIKLAYINIZ

                                                Oyun PIN'i: 01713438

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder